Fandom

Potterwiki

Edgar Bones

1 031sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Edgar Bones (kuollut 1981) oli velho, joka kuului alkuperäiseen Feeniksin kiltaan Ensimmäisen velhosodan aikana. Alastor Vauhkomieli on kertonut Edgarin olleen loistovelho. Kuolonsyöjät tappoivat Edgarin sekä hänen vaimonsa ja lapsensa. Lordi Voldemort oli itse murhannut hänen vanhempansa.

Bonesin sisar Amelia työskenteli taikaministeriössä taikalainvartijaosaston päällikkönä, ja hän oli Susan Bonesin setä. Edgarilla ja Amelialla oli myös veli, joka oli Susanin isä, ja mahdollisesti heillä oli myös muita sisaruksia.

Nuoruus Muokkaa

Edgar syntyi velhoperheeseen, ja hänellä oli sisar ja veli.

Ensimmäinen velhosota Muokkaa

Ensimmäisessä velhosodassa Edgar liittyi Feeniksin kiltaan, järjestöön, jota johti Albus Dumbledore. Se vastusti lordi Voldemortia ja hänen kuolonsyöjiään. Edgar nai naisen, ja he saivat yhden tai useamman lapsen. Alastor Vauhkomielen mukaan, Edgar oli loistava velho. Rubeus Hagrid kertoi myöhemmin Harry Potterille, että Bonesin perhe oli yksi kaikkien aikojen parhaimmista velhoperheistä ikinä. Edgar murhattiin myöhemmin vaimonsa ja lapsensa kanssa. Hänen vanhempansa kuolivat itsensä Voldemortin käsissä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki