Fandom

Potterwiki

Narcissa Malfoy

1 032sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu1 Share

1284954891 hp6-photoshoot-7.jpg
Narcissa Malfoy (os. Musta)
Biografiset tiedot
Sukupuoli

Nainen

Silmien väri

Siniset

Hiusten väri

Vaaleat

Syntynyt

1955

Perhe
Syntyperä

Puhdasverinen

Alias

Cissy

Liittoutumat
Kulissien takana
Ensiesiintyminen

Harry Potter ja puoliverinen prinssi

Viimeisin esiintyminen

Harry Potter ja kuoleman varjelukset

Narcissa Malfoy (os. Musta) (s. 1955) on Lucius Malfoyn vaimo sekä Draco Malfoyn äiti. Narcissalla on kaksi sisarta, Bellatrix Lestrange (os. Musta) sekä Andromeda Tonks (os. Musta). Hän on Sirius Mustan serkku. 

Narcissalla on pitkät, vaaleat hiukset. Hänestä on sanottu, että hän olisi kaunis ellei näyttäisi koko ajan siltä, että jokin haisee pahalta hänen nenäänsä. Narcissa Malfoy ei ole kuolonsyöjä, vaikka kannattaakin lordi Voldemortia.

Narcissa rakastaa kovasti poikaansa. Kun Voldemort antaa Dracolle tehtäväksi tappaa Dumbledoren, Narcissa pyytää Malfoyn perheen ystävää Severus Kalkarosta suojelemaan ainoaa poikaansa ja vannoo tämän kanssa rikkumattoman valan. Kuoleman varjeluksissa suuressa lopputaistelussa Narcissa pelastaa Harry Potterin hengen kertaalleen, jotta saisi tietää, onko hänen poikansa elossa. Lopputaistelussa hän ei välitä, voittaako Voldemort, vaan etsii poikaansa. Taistelun jälkeen ei häntä eikä hänen perhettään tuomita Azkabaniin, koska hän petti Voldemortin. On myös levinnyt huhu, että Narcissa katuu tekojaan Tylypahkan taistelun jälkeen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki